loading...
دانلود 78
dl78 بازدید : 19 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Table Top Racing Premium v1.0.10 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Table Top Racing ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بازی دارای انواع ماشین ها، اتوبوس، کامیون و … است که با انتخاب هریک که مایلید وارد مسابقات شده و برای برنده شدن باید با آن ها به رقابت بپردازید و اگر می خواهید کار خود را راحت تر سازید فقط کافیست ماشین های دیگر را از صحنه رقابت خارج کنید. برای این کار سلاح های قدرتمندی در اختیار شماست که کار شما را آسان تر کرده و بر جذابیت بازی می افزاید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 20 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Lionheart Tactics v1.1.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Lionheart Tactics ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی مهارت های خود را به کار گرفته و با استخدام نیروهای ماهر دشمنان را از پای درآوردید . تمامی این ها در بازی Lionheart Tactics وجود دارند. اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و سپس امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 19 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

Flappy 3D یک بازی مهارتی بسیار دشوار است که توسط استودیو بازی سازی سازی Ensomniac Studios ساخته شده و شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. شما وظیفه دارید که پرنده موجود در بازی را با لمس متعدد در صفحه بر روی آسمان نگه دارید و اگر سرعت لمس خود را کم کنید پرنده به روی زمین سقوط خواهد کرد.هر لوله‌ای که رد می‌کنید یک امتیاز به امتیازات شما اضافه می‌کند. تا جایی که می‌توانید ادامه دهید تا رکورد خود را در جدول امتیازات جهانی ثبت کنید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Flappy 3D 1.3 بازی سه بعدی فلاپی Flappy 3D 1.3 – آیفون ، آیپد و آیپاد

dl78 بازدید : 20 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

Six-Guns یکی از محبوب ترین بازی های جنگی کمپانی GameLoft می باشد که با گرافیک عالی و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در بازی Six-Guns شما در نقش Buck Crosshaw یک مرد تحت تعقیب می باشید و باید هرچه سریع تر از آریزونا فرار کنید زیرا برای سر شما جایزه بزرگی تعیین کرده اند، پس بسیار مراقب باشید زیرا دشمنان بسیاری خواهید داشت و همگی آنها یک هدف مشترک دارند و آن کشتن شما می باشد! برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Six Guns 2.4.0 بازی شش اسلحه Six Guns 2.4.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

dl78 بازدید : 13 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

بازی World of Tanks یک بازی بسیار محبوب چندنفره در PC است که حالا برای iOS نیز عرضه شده است. در این بازی شما یک تانک مربوط به یکی از کشورهای موجود را انتخاب می‌کنید (آلمان، چین، شوروی، امریکا و…) و سپس در نقشه‌های متعددی که در این بازی وجود دارد با دیگر افراد به‌صورت آنلاین بازی می‌کنید. با جمع کردن امتیاز می‌توانید تانک‌های بهتری خریداری کنید و یا تانک موجودتان را ارتقاء دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 wot blitz بازی نبرد تانکها World of Tanks Blitz 1.1   آیفون و آیپد

dl78 بازدید : 15 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی Machinarium از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد. برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید .

 

Machinarium 2.0.17 بازی فکری و سرگرم کننده Machinarium 2.0.17 – اندروید

dl78 بازدید : 13 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Puzzle & Dragons یک بازی با گرافیک عالی محصولی از استودیوی GungHoOnlineEntertainment مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است . در این بازی شما با تطبیق دادن حداقل سه تا توپ هم رنگ باید به جنگ با دشمن خود بروید. این برخلاف سایر بازی های پازل شما قادر هستید که بدون محدودیت توپ ها را حرکت دهید. همچنین شما می توانید دوستانی را در بازی پیدا کنید و یا از دوستانتان دعوت کنید که به بازی بپیوندند. در این ورژن اشکالات قبلی بازی به طور کامل رفع شده است.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Puzzle %26 Dragons 6.4.5 بازی پازل گوی ها Puzzle & Dragons 6.4.5 – اندروید

dl78 بازدید : 15 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی Virtual Families 2 شخصی را به سرپرستی بپذیرید،بچه به دنیا آورید و خانه را برای کودکان خود به ارث بگذارید.این آدم های کوچک خود را با سرزش کردن و تحسین کردن تربیت کنید.این آدم ها به خاطر رفتاری که با آنها می کنید به شما پیام می فرستند و از شما تشکر می کنند یا التماس می کنند یا به خاطر اینکه خوب از ایشان مراقبت کرده اید تحسینتان می کنند.برای مثال می توانید یک شیرخوارگاه، اتاق موسیقی و یا حتی اتاق بازی بسازید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Virtual Families 2 بازی خانواده مجازی Virtual Families 2 1.4.1 – آیفون ، آیپد و آیپاد

dl78 بازدید : 104 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی First Strike شما شروع به نابودی کره زمین می کنید. هر کشوری را که می خواهید انتخاب می کنید و با بمب های اتمی و هسته ای نابودش می کنید.First Strike یک بازی شبیه سازی – استراتژی بزرگ می باشد که دارای ویژگی های مانند گیم پلی سریع و رابط بصری عالی است که می توانید هر بمب هسته ای را به آسانی پایین بیاندازید. تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت بمب های بزرگ دشمنان را از بین ببرید . این بازی بر روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

First Strike v1.1.1 بازی جنگ هسته ای First Strike v1.1.1 – اندروید

dl78 بازدید : 15 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Real Ukulele 1.2.0 نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

dl78 بازدید : 12 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

QuickPic 3.5.1 نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 3.5.1 – اندروید

dl78 بازدید : 18 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Elemental Ninja که یکی از بازیهای قدیمی موجود در AppStore است، سعی کنید ضربه هایی مرگبار وارد کنید، جاخالی دهید، سریعتر از باد باشید و از همه مهمتر حواستان به دشمنان باشد!این بازی یک بازی اکشن هیجان انگیز با گیم پلی سریع و محیط گرافیکی است که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. از مزیت های این بازی گرافیک جذاب و مطلوب ، بیش از ۳۰ سطح مختلف ، امکان خرید سلاحهای نینجایی اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

Elemental Ninja 1.3.0 بازی نینجا Elemental Ninja v1.3.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

dl78 بازدید : 11 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی Steampunk Tower که در سبک استراتژی دفاعی است تا آن جا که می توانید از برج های خود دفاع کنید ! برج Steampunk به کمک شما نیاز دارد ! از معادن با ارزش محافظت نموده و اجازه ندهید این برج دست دشمنان بیافتد .از ویژگی های این بازی دفاع از برج و محافظت از آن ، صداگذاری مناسب و گرافیک شیک ، ارتقای هر نوع سلاح و… اشاره کرد . این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Steampunk Tower v1.1.0 بازی استراتژیک Steampunk Tower v1.1.0 – اندروید

dl78 بازدید : 12 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار My Tracks v2.0.7 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار My Tracks ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. میتوانید خیلی راحت مسافت مقر شما تا تا جایی را که قصد رفتن دارید را اندازه بگیرید. با نرم افزار My Tracks میتوانید مسافت طی شده را اندازه گیری نمایید. این نرم افزار حرفه ای با به کار گیری از جی پی اس سرعت دویدن شما را محاسبه میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 11 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دستگاه های اندروید با Wondershare MobileGo for Android v5.0.0.276

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare MobileGo for Android در خدمت شما هستیم. Wondershare MobileGo for Android راه کاری حرفه ای برای نمایش تصاویر روی تلفن های همراه، بازدهی ویدئو و آهنگ و جستجوی مخاطبان و اپلیکیشن های نصب شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به سیستم کامل و موثر در زمینه ی مدیریت مخاطبین، فایل های موسیقی، فیلم ها، SMS، تصاویر و اپلیکیشن هایی مانند برنامه های مبدل فایل های چندرسانه ای، انتقال داده، مدیریت مخاطب، بک آپ داده و دیگر نرم افزار های مدیریتی رابط میان دستگاه اندروید و کامپیوتر، دسترسی داشته باشید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 11 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Gymme - Gym Personal Trainer v14.93 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Gymme – Gym Personal Trainer ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بار شرکت نرم افزار سازی Matteo Pizzorni دست به کار جالبی زده و با توجه به دانسته ها و علم مربیان این باشگاه یک برنامه تمرینی عالی برای پرورش بدن های شما خلق کرده است, که با استفاده از این برنامه شما میتوانید مربی شخصی خود شده و با توجه اطلاعاتی که در اختیار این برنامه قرار میدهد یک سیکل تمرینی عالی را برای پرورش ماهیچه های خود ادامه دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 10 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار APK Permission Remover (Pro) v1.2.6 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار APK Permission Remover ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا با دسترسی به فایل APK قبل از نصب، حذف کنید بدون نیاز به روت. با استفاده از امکانات این نرم افزار قادر به انجام دسترسی هایی حساس تر مانند راه اندازی به صورت خودکار، ارسال پیامک ها هستید و می توانید داده های ارتباطی را قبل از نصب حذف نمایید و از بین ببرید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 13 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

همه ی ما خواستار آماردهی لحظه ای می باشیم. سیستم عامل اندروید آمار دهی در مورد اتصالات شبکه ای را بر روی صفحه ی نمایش شما نشان نمی دهد. شما از پهنای باندی که برای دانلود و آپلود مصرف کرده اید اطلاعی ندارید. این نرم افزار، یک ابزار ساده برای ثبت اطلاعات شبکه شما می باشد. شما می توانید یک نشانگر در هر گوشه از تصویر خود که خواستید قرار دهید، رنگ آن را تنظیم کنید و به بررسی لحظه ای ارتباطات خود بپردازید. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

 

Network Monitor Mini Pro 1.0.104 نرم افزار ثبت اطلاعات اینترنت Network Monitor Mini Pro 1.0.104 – اندروید

dl78 بازدید : 10 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Camera KK یکی از بهترین نرم افزار های دوربین برای سیستم عامل اندروید است که با این برنامه ی کاربردی می توانید به صورت حرفه ای و همه جانبه برروی عکس های گالری خود مدیریت داشته باشید و تغییرات دلخواه و شگفت انگیز را برای زیبا ساختن و متفاوت سازی را برروی ان ها اعمال نمایید. امکانات این نرم افزار وجود ۳ حالت عکاسی، فیلم برداری و پانوراما ، دارای ۱۲ افکت زنده ، تایمر معکوس و … است . شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۴.۰ به بالا دارید.

 

Camera KK v1.2 نرم افزار مدیریت حرفه ای دوربین Camera KK Full v1.2 – اندروید

dl78 بازدید : 10 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی Haunted House پسرکی در جایی ترسناک گم شده است و شما باید به او کمک کنید تا راهش به خانه را پیدا کند، پس فرار کنید تا زنده مانید!وقتی او می دود، می پرد و از دست تله ها فرار می کند، برایش راهی باز کنید و از او مراقبت کنید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Haunted House 1.0 بازی ترسناک Haunted House 1.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 953
  • بازدید ماه : 834
  • بازدید سال : 2,665
  • بازدید کلی : 7,322
  • کدهای اختصاصی