loading...
دانلود 78
dl78 بازدید : 44 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (2)

طراحی سه بعدی و جلوه های گرافیکی با VUE xStream 2014.5 Build 12500914.12965 x64

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار VUE xStream در خدمت شما هستیم. VUE xStream نرم افزاری بی نظیر در خلق جلوه های گرافیکی و هالیوودی است که در ساخت و اجرای معروف ترین فیلم های دنیا هم چون Avatar مورد استفاده قرار گرفته و همواره در بسیاری از فیلم های روز دنیا از آن استفاده می شود. طرح های پیش فرض موجود در این نرم افزار و همچنین پروژه های خروجی آن کاملا با نرم افزارهای دیگر سه بعدی سازی مطرح مانند 3ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D و Softimage سازگار می باشد و به راحتی در آن ها قابل استفاده است. نسخه جدید نرم افزار محبوب VUE xStream منتشر شده است و این نسخه از نرم افزار با عنوان VUE xStream 2014 در اختیار کاربران و علاقمندان قرار گرفته است. این نسخه پیشرفت های خیلی خوبی داشته و قابلیت‌های جدید خوبی به آن اضافه شده است، که از این پیشرفت‌ها می شود در بخش هایی مثل Rendering، Workflow، EcoSystems و محیط کاربری اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 23 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته ویرایش عکس SILKYPIX Developer Studio Pro v6.0.9.1

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SILKYPIX Developer Studio در خدمت شما هستیم. SILKYPIX Developer Studio نرم افزاری کامل است که به شما این امکان را می دهد که ویژگی های تصاویر را تغییر دهید. این نرم افزار با فرمت های JPEG، RAW و TIFF سازگاری داشته و اساساً برای کاربران با تجربه طراحی شده است. در فضای کاملا حرفه ای این اپلیکیشن قدرتمند میتوانید تصاویر را با متد Drag & Drop و یا با کمک File Browser باز کرده و ویرایش های گرافیکی مثل چرخش، زوم، گسترش، درخشش، تنظیم رنگ، برش و … را روی تصویر اعمال کنید. قابلیت دیگر SilkyPix Developer Studio ایجاد امکان تنظیم هایلایت ها، رنگبندی و انحرافات لنز است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dl78 بازدید : 12 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

 

Brosix v3 6 5 نرم افزار مسنجر امن Brosix v3 6 5

dl78 بازدید : 10 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقمند هستید تا فیلم‌های خود و یا دیگران را ویرایش کرده و افکت‌های خاص و جذابی را به آن‌ها اضافه نمایید اما دانش و تجربه لازم را نداشته و یا برای این کار به نرم افزارهای فراوانی روآورده و نتوانسته اید باز هم نیازی‌های خود را برطرف ساخته و به هدف و نتیجه ی دلخواه خود دست یابید. The Foundry NUKEX یک نرم افزار میکس و مونتاژ سینمایی حرفه ایست که نقطه عطف آن در Render بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه کاملاً طبیعی و کلاسیک سینماییست. این نرم افزار در سال ۲۰۰۱ به دلیل نو آوری‌های تکنیکی اش برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در سینما و در ساخت اکثر فیلم های پرهزینه هالیوود استفاده می شود .

 

The Foundry NUKEX 8.0 v5 نرم افزار میکس و مونتاژ سینمایی The Foundry NUKEX 8.0 v5

dl78 بازدید : 16 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

ProfiCAD نرم افزاری ساده و در عین حال سریع در زمینه ساختن مدارهای الکتریکی و ترسیم مدارهای فنی می باشد .این نرم افزار چندین طرح از الگوهای الکتریکی وابسته به تجهیزات الکتریکی را در خود دارد که میتواند آنها را به محیط کار شخصی وارد کرده و با استفاده از آنها مدارهای الکتریکی مورد نیاز خود را بسازید. حیط این نرم افزار تا حدودی گرافیکی نیز میباشد و لذا کاربری که با آن کار میکند به هیچ وجه احساس خستگی نخواهد کرد.در این نرم افزار می توانید از صفحات و لایه های چندگانه استفاده کنید، اجزاء انتخاب شده را بچرخانید، زوم کنید، اشکال مختلف را رسم کنید و همچنین المنت ها را Cut، Copy و Paste نمایید.

 

ProfiCAD 8.0.1 نرم افزار طراحی مدار الکتریکی ProfiCAD 8.0.1

dl78 بازدید : 12 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

IrfanView نرم افزاری بسیار سریع, کم حجم برای دیدن تصاویر است. این نرم افزار با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . همان طور که حتما دیده‏اید فایل‏های اجرایی برنامه ‏ها که فرمت EXE یا مشابه آن را دارند دارای یک آیکن خاص هستند. یکی از ویژگی های خاص این نرم افزار استخراج آیکن فایل‏های EXE است ، به عنوان مثال آیکن نرم افزار فایرفاکس، یک روباه آتشین است. این آیکن‏ها را به طور طبیعی نمی‏توان از فایلها جدا کرد و مورد استفاده قرار داد.

 

IrfanView 4.38 نرم افزار قدرتمند مشاهده تصاویر IrfanView 4.38

dl78 بازدید : 14 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Exposure شامل مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه برای ایجاد افکت های عکاسی سینمایی روی عکس ها می باشد.با استفاده از نرم افزار افکت گذاری روی عکس Alien Skin Exposure به ابزارهای زیادی برای عکاسی در سبک قدیمی مانند ترفندهای تاریک خانه و خصوصیات دوربین lo-fi دسترسی خواهید داشت .سازندگان این نرم افزار سعی کرده اند کنترل های نرم افزار را ساده طراحی کنند تا شما بتوانید تمرکز خود را روی اثر هنری معطوف کنید و نتیجه کار طوری خواهد بود که گویی یک انسان روی آن کار کرده است ، نه یک کامپیوتر !

 

Alien Skin Exposure 6.0.0.1134 نرم افزار رتوش تصاویر به سبک هنری Alien Skin Exposure 6.0.0.1134

dl78 بازدید : 15 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

۴Videosoft 3D Converter نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید جهت تبدیل ویدیوهای ۳D به دیگر ویدیوهای ۲D و بلعکس می باشد که در مدت زمان انتشار خود موفق شده تا کاربران بسیاری را جذب کند . این نرم افزار پنج نوع فرمت خروجی ۳D را پشتیبانی می کند از جمله : Anaglyph (ده نوع) ، Side By Side (فول )، Side By Side (نیم عرض) ، Top and Bottom (فول) ، Top and Bottom (نیم طول) . این نرم افزار از فرمت های مختلف ویدیویی مانند MP4, AVI, WMV, 3GP, FLV, MOV, VOB, MTS, SWF, HD و ….. پشتیبانی کرده و از تنظیمات حرفه ای خروجی برای ویدیوهای ۳ بعدی نیز برخوردار است.

 

4Videosoft 3D Converter 5.1.20 نرم افزار مبدل ویدیو سه بعدی 4Videosoft 3D Converter 5.1.20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 683
  • بازدید سال : 2,514
  • بازدید کلی : 7,171
  • کدهای اختصاصی